رنگ پائیز

نظرات 3 + ارسال نظر
خیزران شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

نسترن بانوی گرامی
ننوشتن برای توانصافا ازبی هنریست .هیچ دلیلی نمیتواند
انسانی راوادارکندکه توراندیده بگیرد.اینهارانوشتم تاگفته باشم
شرمنده ام ولی درین مدت پیوسته به یادت بوده ام حالاهم برای آرزوی سعادت وسلامت میکنم ازهرجا بگذری بوی عطرآگین قدمهایت قابل درک است
ممنون به خاطر لطف ومحبت وبزرگوارین محمدرا سلام برسان
باادب احترام ومحبت بیکران

خیزران عزیز و گرامی
این همه دیرکرد مرا ببخشید. همیشه به یادتان هستم و دلگرمی ام سر زدن به خیزران و دقیقه نود است.
من و محمد به یادتان هستیم . امیدوارم همیشه شاد باشید .
دوستتان دارم.
خبر های خوشی در راه داریم( باید با شیرینی خدمت برسیم )

مرداب شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ http://mordab888.blogfa.com/

درود!
از آشناتون خوشحالم.
این ژانوس چه دوستهای با حالی داره!!!غیر از من!!

سلام دوست عزیز
از لطفتان ممنون. ژانوس خود بزرگواری است بی نظیر که دوستی با او مایه افتخار است. امیدوارم با حضورتان گرمی به همسا یه ببخشید . منتظ حرف هایتان هستم.
شاد باشید.

ناشناس و خودم دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ http://nasim67.blogsky.com

وب جالبببببببببببببببببببببببی داری

ممنون دوست عزیز
شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد