اشک پنهان آزادی

 

 

 

دستانت را گرفتند

و دهانت را خرد کردند

به همین سادگی تمام شدی

 


از من نخواه که در مرگ تو غزل بنویسم

کلماتم را بشویم

آنطور که خون لبهایت را شستند

و خون لبهایت بند نمی‌آمد


تو را شهید نمی‌خوانم

تو کشته‌ی تاریکی هستی

کشته‌ی تاریکی

این شعر نیست

چشمان کوچک توست

که در تاریکی ترسیده است

در تنهایی

گریه کرده

اعتراف کرده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ب.ظ http://lohe-no.blogsky.com

نسترن عزیزم
سلام:

در آغوش حضورت دریچه های احساسم باز می شوند
تا در سرزمینی که تازیانه در آن برابری در لغت نامه ندارد
با تو از زخم های عمیق عمیق عمیق بگویند
تویی که در دفتر سبزآبی اندیشه ات
دخترکان نازک احساس را رقصان می کشی
و من جز در افسانه ها
در نسخه های مشکوک و بی اعتبار
خبری از پرسه های پر تلواسه ی شبانه شان
نشنیده بودم...


سلامی گرم به حضور پر مهرت
همیشه قلم زیبایت لذت بخش است. و خوشحالم از اینکه هر روز پر بارتر میشود.


می نوش که عمر جاودانی این است
خود حاصل از ایام جوانی این است
هنگام گل و باده و یاران سر مست
خوش باش دمی که زندگانی این است

خیزران دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ http://kheyzaran.blogsky.com

نسترن بانوی عزیز
امیدوارم حالت خوب باشد
برایت آرزوی سلامت میکنم
دوستت هم دارم
بای

سلام بر خیزران عزیز
حالمان خوب است و سلامت هستیم.
زحمتی دارم برایتان:
اگر عکسی در همسایه گذاشتم گاهی اگر نظری راجع به عکس هایم بدهید خوشحال میشوم .شاید اینگونه به پیشرفتی دست یابم.
دوستتان دارم و دلم برای جواب هایی که در خیزران میدادید تنگ است به شدت.
شاد باشید.

خیزران سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://kheyzaran.blogsky.com

سلام نسترن بانو
هروقت عکسی بگذاری چشم چیزکی اگر به ذهنم برسد کوتاهی نمیکنم برایت آرزوهای خوب میکنم راستش درخیزران جواب میدادم حالا وضعیت طوردیگری است دارم ترتیبی میدهم که آدمهای مشخصی اونجا کامنت بذارن اگر بتونم اینکارو بکنم حتما به کامنتها جواب میدم جواب ندادن به کامنت مثل عبورازبن کوچه ایه که بن بسته
بااحترام

خیزران عزیز
از لصف و توجهتان ممنون.
شاد باشید.

مدی پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

باشی...بلاگ منم اپ شده...خوشحال میشم نظر بدی

چشم حتما سر میزنم.
شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد