من و تو

نظرات 1 + ارسال نظر
خیزران پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ http://kheyzaran.blogsky.com

نسترن بانوی عزیز
من باید بسی بی شانس وبی ذوق بوده باشم که تو دو پست به این قشنگی به روزکرده باشی ومن ازآنها بی اطلاع باشم
شرمندگی وقتی بیشترمیشودکه بارقه ای ازروشنائی وظرافت آن ذوق بارور زنانه رابه من هدیه کرده باشی.درچنین شرایطی شایددرک میزان ذوق زدگی من ازاین یزگواری بتوانددرکاهش شرمندگی موثرباشد.باشتاب آمده ولی با دلی سرشارازشادی ونشاط ازینجا میروم وبرای همه ی لطفی که نسبت به من داری
هماره سپاسگزارخواهم بود.باید چون تو پریشادخت فرشته وشی بودکه درغلغله ی این همه درهم ریختگی با نشان سرانگشتی توانست دلی مردی به وسعت آسمان وطن راازشادی لرزاندبه خاطرهمه چیزسپاسگزارم
باادب احترام اشتیاق وعشق بیکران

خیزران عزیز

این هدیه ای بود به پاس حضور گرم همیشگی تان و محبتی که همیشه در نوشتارتان هدیه داده اید. عذر خواهی هم از جانب من است که با نظم بلاگ را به روز نمی کنم.
هر کجا که باشید دوستتان دارم و بیش از پیش خوشحالم از تمام لطفی که به من دارید.
شاد باشید و به امید آزادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد