با هم قدم می زدیم, دست در دست, ساکت, غرق دنیا ها ی خودمان, هر کس غرق دنیاهای خود, دست در دست فراموش شده. این طور است که تا حالا دوام اورده ام.و امروز عصر هم انگار باز نتیجه می دهد, در اغوشم هستم, من خود را در اغوش گرفته ام, نه چندان با لطافت, اما وفا دار , وفادار

نظرات 6 + ارسال نظر
علی خردادی جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://kalam.blogsky.com

سلام - وبلاگ خوب و پرمحتوائی داری اگه خواستی باهم تبادل لینک داشته باشیم بیا و بهم خبر بده
موفق باشی
ما هستیم

سلام دوست عزیز
بلاگتان را دیدم..عکس های خوبی هم گذاشته اید.
موفق باشید.

محمد یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://lohe-no.blogsky.com

نسترن بانوی عزیز سلام

هر چند این عکس ها و این نوشته ها را پیش ازین دیده ام و خوانده ام. اما دیدن آنها اینجا و با این ترکیب تازه لطف تازه ای هم دارد. آرزو می کنم این وبلاگ روز به روز پربارتر و زیباتر بشود. این را از صمیم قلب گفتم و آرزوی من است.

با ادب و احترام

از صبر و حوصله تو سپاسگزارم که در هر دو مورد برای به نتیجه رسیدن عکس ها یاریم دادی.
موفقیت همیشگی را برایت آرزو دارم.

خیزران یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ق.ظ http://kheyzaran.blogsky.com

نسترن بانوی عزیز را قربان وتصدق میروم
بهار خوشی برایت آرزو دارزم
از محمد هیچ خبری ندارم عیب از من بوده تازه تا به حال یک کلمه از عکاسی های پرمعنی تو ننوشته ام وشرمنده و.لی لذت برده ام دردنیائی کههمه به رنگ پناه می آورند ازسیاه وسفید عادی کارکردن شهامت مخصوصی میخواهد به هرحال نوع عکاسی تو جذاب است تا به حال دو نمونه از آن را دیده ام خوشحال میشوم نمونه های دیگری هم ببینم حق با توست آنچه اصالت دارد تنهائی آدمهاست هرعکی با شهامت آن را بپذیرد آسیب کمتری میبلیند
دوستت دارم

خیزران عزیز عزیز
حضور شما همیشه باعث دلگرمی من است و باور کنید که کلی سر ذوق می آیم. محمد خوب است می دانید که مارکوپلو است همیشه در راه . تا جایی که یادم است سرگرم همان ماهی سیاه کوچک صمد بهرنگی بود.
تا چندی پیش همیشه از تنهایی می ترسیدم و کم کم برایم نوعی بیماری شده بود که مرتب از آن فرار می کردم. این عکس ها برای خودم نوعی مبارزه بود ..
هموز هم مطمئن نیستم که با تنهایی کنار آمده ام یا نه. شاید هم به قول دوستی دلگرمی از حضور دوستان و اطرافیان است که تنهایی را شیرین می کند.
فراوان دوستتان دارم.
شاد باشید.

حکایه شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ب.ظ http://hekayeh.blogfa.com

چیزی در درونم شکست
نگاه سرد درد ناک تر از
کلام تلخ است!

بارانی سیاهی داشتم که گاه در پاییز های خیس تنم می کردم . بارانی در سایه روشن اتاق از جا لباسی اویزان بود.حس ان شبم حس گمشدگی غریبی بود
نمی دانستم چه چیزی گم کرده ام..عین بچه ها که چیزی را گم می کنند بی قرار و بغض الود در میان کا غذها و اشیا اتاق دنبال چیزی می گشتم. در درونم...در تخیلم و در هستی ام دنبال چیزی می گشتم که انگار از ابتدای بزرگسالی میان ما گم شده بود.گویا تمام جهان کودکی را گم کرده بودم.

خیزران دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ق.ظ http://kheyzaran.blogsky.com

نسترن بانوی عزیز
درود
برایت بهار خوشی آرزو میکنم
بااحترام

خیزران عزیز
همیشه بهاری و شاد باشید.

حسین دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ http://income1.blogfa.com

در بزرگترین سایت درآمد دنیا عضو شوید
۱) تمام کارها در این سایت مجانی می باشد. پس برای یک بار هم که شده امتحان کنید
۲) شما بدون هیچ گونه پرداخت پولی صاحب پول خواهید شد
۳) تنها کاری که شما باید انجام دهید پیدا کردن حداقل 10 زیر مجموعه فعال است.
شما قادر خواهید بود
ماهیانه 100,000 دلار ( حدود یکصد میلیون تومان )
درآمد داشته باشید
فعالیت این سایت قانونی است زیرا طبق مصوبه مجلس این شرکت باعث خروج ارز از کشور نمی شود زیرا عضویت در آن رایگان بوده و در طول مراحل جمع آوری عضو نیز از شما پولی دریافت نمی شود بلکه برعکس باعث ورود ارز به کشور و رشد اقتصادی کشور می شود حالا بستگی به خودتان دارد که باور کنید یا نه ولی این سایت از جمله سایت های محدودی است که شما می توانید براحتی به عضویت سایت در بیایید .... به امتحانش می ارزد.

برای ثبت نام و توضیحات بیشتر به وبلاگ من مراجعه کنید.

لطفا ما رو لینک کنید
اگر ما رو لینک کردید به ما اطلاع دهیدتا شما رو لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد