هم٬ سایه

 

آمده بود و درهمان جای پیشین نشسته بود ، گاه خنده می کرد خنده های کوتاه و بریده. تلخی کلامش را به جد نمی توانستم گرفت.

می گفت: من و تو از هم جدائیم، با هم بیگانه ایم. دنیای تو دیگر و دنیای من دیگر است.

یک دم از کنار هم می گذریم اما به هم نمی رسیم. زندگی تنهایی است، میلیاردها تنهایی همزمان. این هم که می گویم یا می نویسم یا تو را می خوانم لالایی است بر وحشت  تنهایی خودم. تویی تو و منی من آغاز وحشتی دیگر است...

اما من هنوز مبهوت سایه ای هستم که در همسایگی من شب و روز را سپری می کند و عمیق ترین لحظه ها را بیدار می کند.

یک روز سکوت از لبانم ریخت.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://lohe-no.blogsky.com

نسترن عزیز سلام

می دانی که این نقش ها و این واژه ها برای من خلاصه ای از یک زندگی ست که طنین اش رنگ رویا گرفته. باور کن وقتی برای اولین بار صفحه ی وبلاگ ات را باز کردم انگار داشتم در بیداری رویا می دیدم. این عکس و این کلمات سکوتی لبریز از موسیقی را در گوش جان من زمزمه می کنند. انگار عکسی از خواب گرفته باشی.
از صمیم قلب از افتتاح این وبلاگ خوشحال ام. به تو تبریک می گویم و از خیال باروری این نهال تازگی پیمانه ی شوق ام لبریز می شود. فرصتی ست که هر چه بیشتر از تو بیاموزم و با تو آشنا شوم.

دوستدار تو محمد
با ادب و احترام

محمد عزیز
افتتاح این بلاگ را به نوعی قدر دانی از تو می دانم که در تمامی لحظه ها برای به ثمر رساندن هم- سایه همراهی ام کرد ه ای.
امیدوارم همیشه با هم فکری ها و نظراتت من را در پیشبرد این بلاگ یاری کنی.
همیشه شاد باشی.

خیزران شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://kheyzaran.blogsky.com


نسترن بانوی عزیز خیزرانی
سلام
صمیمانه ترین تبریک هارا به مناسبت تولد وبلاگت به شما وتمام وبلاگنویسهای فارسی زبان تبریک میگویم وبرایت آرزوی سعادت وسلامت دارم وبرای هرچه بارورترشدن وبلاگت روز شماری میکنم.
نظر به احترام فراوانی که برایتان قائلم واحساس دوستی بی شائبه ای که نسبت به شمادارم آنقدرها خودم راراحت احساس میکنم که بی غرض ومرض ترین پیشنهادهای خودم را برایت بنویسم
نا گفته پیداست آنچه برایت نوشته میشودجنبه ی پیشنهاددارد وگرنه ذوق وسلیقه وذرایت شما مسلما بی عیب ونقص است بنابراین از دوستی گذشته پیشنهادات مرا درحد خواننده ی معمولی وبلاگت درنظر بگیر:
۱-متاسفانه عکس را نتوانستم ببینم واین شاید به این علت باشد که عکسهائی که سایزشان از پنجاه کی بی بیشترباشد درسرعت های کم قابل رویت نیست بنابراین اگر سایز عکس ازین حد بیشتراست باید از طریق فتوشاپ کم شود
۲ـراستش نسترن جان من قالب را نپسندیدم دربلاگ اسکای قالبهای دیگری هم هست البته ممکن است قالب را متناسب با رنک عکس انتخاب کرده اید که چون من عکس را ندیدم نمیتوانم بیشتر قضاوت کنم.
۳ـاین را باید شماره ی یک میگفتم که نام وبلاتگ بسیار بسیار هوشمندانه توام با کنایه وابهام وایهام هنری انتخاب شده ازین بابت به وجد آمدم
۴ـخوشحالم که نوشته را با عکس توامکرده ای من به شکلی نوع بیان شنارا دوست دارم شما بی تکلف پرمعنی وفاخر مینویسی وجمع این سه خصوصیت با هم ساده نیست اگرکاربیشتری کنی به زبان خودت دست یافته ای چرا که مهمترین کوششی یک یک انسان باید بکند باید این باشد که زبان خودش را کشف کند آخه هر انسانی زبان خاص خودش را دارد کسی که زبان خودرا نیابد از زندگی هم چیزی نمیفهمد شما زبانتان زبان خاص خودت است امیدوارم پربارش کنی
۵ـژیشنهاد میکنم لینکهای معتبر عکاسی وسایر ژانرهای هنری مورد علاقه ات را به وبلاگت اضافه کنی هرچه آبرومند تر بهتر.
۶ـمن برای آگاهی ازروان آدمهای عقب مانده وروزوروزگارشان عمدا اراذل واوباش را به لینکهایم اضافه کردم شما آدمهای عقب مانده را به ساحت خودراه ندهید.اگرچه من هم درکارپالایش هستم
۷ـپیشنهاد میکنم وبلاگت را زمان بندی شده انتشاربدهی(روزانه-هفتگی-دوهفته یکباریا....)اینکار تکلیف رجوع کنندگان به وبلاگ شماراروشن میکند.
۸ـهر اثری برای اینکه در جریان پویائی قرار بگیسرد نیازمند مخاطب است حساب شده درژی یافتن مخاطب باشید.کارهای بدون مخاطب به دفتر خاطرت تبدیل میشودودفتر خاطرات البته ویژگیهای خودرا دارد.
باری درآینده بازهم به دیدارت خواهم آمد
درضمن لینک وبلاگ شما به خیزران اضافه شد وبه زودی بع لیست اختصاس(قاصدکها)منتقل میشود
برایت سعادت آرزو میکنم
باادب احترام ومحبت بیکران

خیزران عزیز
از توجهی که نشان دادید بسیار سپاسگزارم و باعث دلگرمی من است.
۱: در اپلود عکس به مشکل بر خوردم از آنجایی که هدف بیشتر به سمت عکاسی است سایز و کیفیت عکس برایم بسیار مهم بود ولی اگر قرار باشد که عکس رویت نشود باید فکر اساسی تری باید کرد.
2: انتخاب این قالب یکی به خاطر ته مایه رنگی بود که به زمینه عکس ها بیشتر نزدیک است و دیگر اینکه در هر قالبی نمی توانستم عکس را با سایز دلخواه به نمایش بگذارم. اکثر عکس هایی که انتخاب کرده ام سپیا هستند به همین علت این قالب را مناسبتر دیدم.ولی باز هم مشکلاتی دارد و در اکثر قالبها باید تغییرات زیادی را انجام داد تا عکس از کادر قالب بیرون نزند.
3: انتخاب نام بلاگ گرفته شده از مجموعه ای است که عکس هایش در اینجا نشان داده می شود.
4: دست به قلم بردن توانایی و دانش خاص خود را می طلبد تلاشم بر این است که اگر مطلبی هم نوشتم با کمک شما رفع ایراد و اشکال نمایم .خودم هم امیدوارم که پر بار تر شود.
5: حتما در اولین فرصت لینک ها را اضا فه می کنم.
6:
7:امیدوارم که هر هفته در روز مشخصی آپ کنم تا بلاگ نظم داشته باشد.
8:مخاطب خوب مهمترین اصل برای پیشبرد این بلاگ است.
صمیمانه از اینکه با حوصله این نکات را گوشزد کردید ممنونم.
بسیار دوستتان دارم.
شاد باشید.

خیزران دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ http://kheyzaran.blogsky.com


سلام نسترن خانم
من لینک وبلاگ شمارا در خیزران گذاشتم وبه زودی آن را به ستون اختصاصی لینکها منتقل میکنم وخبرت میکنم
من ژی سراغ شدم اگر شما بخواهید عکسهای وبلاگتان دیده شود باید سایزآنها به اندازه ی عکسهائی باشد که در خورشید لینک موجوددرخیزران میبینید وگرنه نباید انتظار داشته باشید عکسهای شما درهمه جا دیده بشود
با احترام

خیزران یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ق.ظ http://kheyzaran.blogsky.com

نسترن عزیز
باوجوذی که درولایت ما سرعت روبراه است متاسفانه هوز عکس شما قابل رویت نیست ودل ما برای دیدارش دارد آب میشود
با احترام

خیزران عزیز تا جایی که می توانستم حجم عکس را کم کردم...در این مورد از محمد هم کمک گرفتم ...دلیلش را نمی دانم که چرا عکس دیده نمی شود...باز هم حجم را کم می کنم....امیدوارم سریعتر این مشکل حل شود.

خیزران جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ http://kheyzaran.blogsky.com


سلام نسترن بانو
خوشبختانه عکس را دیدم
بازم خدمت میرسم
لینک هائی هم که گذاشتی همه جالبند
بااحترام

خیزران عزیز خوشحال می شوم اگر نظرتان را راجع به عکس بگوئید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد